Het Forum van ShowYourSound.nl
Home | Frontpage | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ | RSS | SyS Wiki
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NL - Produkten / Componenten
 Navigatiesystemen
 Alfa 156 originele Blaupunk omwisselen
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic   
Translate:

ggalfa
Starting Member

2 Posts

Posted - 22 Jan 2009 :  16:42:51  Show Profile  Visit ggalfa's Homepage  Reply with Quote
Hoi,

Ik ben op het Alfa 156 forum ook al een beetje op weg geholpen, maar wellicht is hier iemand die er ook wat ervaring mee heeft: in mijn 156 zit af fabriek??? een Blaupunkt, met navigatie. Waardeloos apparaat en ik heb uit mijn oude wagen nog een Alpine IDA-X001 liggen en die wil ik er in zetten. Gaat dat lukken? Waar moet ik rekening mee houden?

Edited by - Ebber on 22 Jan 2009 17:53:46

bassmechanic
Average Member

Netherlands
656 Posts

Posted - 23 Jan 2009 :  10:56:13  Show Profile  Reply with Quote
ja dat gaat prima lukken..

je meot een verloop plaatje halen,, van de 156 dash naar 1 din..

ook moet je OF een iso verleng kabel halen, OF de canbus kabels van je iso afknipper..

als je dit niet doet, krijgt je bodycomputer spanning, en gaat ie kaduuk.. een nieuwe kost (uit ervaring, voor een 147) 560 euro incl montage,, levertijd van 4 weken (word speciaal op chasis nummer gemaakt!)

verder kan je er gewoon een andere radio inknopen!

nu:
fusion nv-am10002
jbl gt5-1204 br

stock alfa 147 speakerts op stock alfa blaupunkt radio

en de alfa blijft!
Go to Top of Page

davot
New Member

Belgium
57 Posts

Posted - 19 Jun 2009 :  13:11:19  Show Profile  Reply with Quote
bij alfa ook opletten dat er geen BMI module inzit (om bleutooth te bellen in de wagen)
deze module zit net onder de standaard radio.
niet afkoppelen met contact aan anders krijg je problemen met de boordcomputer.
Deze module kan je eenvoudig wegsteken links van het handschoenkastje, is genoeg plaats daar.
Voor de rest kan je elke radio er op aansluiten.
Wel opletten als er bose in de wagen zit, dan moet je deze versterker gaan voeden anders geen geluid.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic   
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
Het Forum van ShowYourSound.nl © 2018 ShowYourSound.nl, GK ICT Diensten en Boyd's Car Audio & Electronics Go To Top Of Page
This page was generated in 0.14 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05

Advertentie

Beste Car Audio Shop

Advertentie:
Car Audio Shop

Stop Spam Harvesters, Join Project Honey Pot