Het Forum van ShowYourSound.nl
Home | Frontpage | Profile | Active Topics | Members | Search | FAQ | RSS | SyS Wiki
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 NL - SyS Sponsoren
 Audio System Produkten
 Probleem met geluidsinstallatie in de auto
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author  Topic Next Topic  
Translate:

Daanvhal
Starting Member

1 Posts

Posted - 16 Oct 2017 :  15:43:51  Show Profile
Beste allemaal,

Ik heb nu ongeveer een halfjaar een 6 kanaals versterker met 460 watt rms en 2x90 watt rms. Hierop heb ik aangesloten 4 boxen van 40 watt in de deuren en een 300 rms subwoofer gebrugd over de 2 sub-kanalen.
Dit heeft afgelopen tijd goed gewerkt.
Tot een week geleden toen tijdens het rijden en de muziek onder de helft open het alles er mee op hield. Bleek day de 40A glaszekering bij de accu was doorgebrand. Na deze vervangen te hebben heeft alles nog zo'n 3 minuten goed gewerkt en daarna viel alles weer stil. Alleen is de zekering nu niet doorgebrand. De zekeringen bij de versterker zijn ook nog heel en na meting met een spanningsmeter staat er ook nog 12V op de versterker. Maar geen geluid dus. De radio werkt nog wel en zend dus wel nog geluid uit neem ik aan (?). Ik heb ook al alle kanalen 1 voor 1 losgemaakt voor eventuele kortsluiting in de boxen maar dit heeft ook niet geholpen. Nu is mijn vraag wat is het probleem dan?! Als het mijn versterker is wil ik die gerust vervangen alleen heb geen zin om een dure nieuwe versteker te kopen en dat het dan nog niet werkt en de oude nog prima bleek te zijn.

Alvast bedankt met een eventuele reactie!
Groeten,
Daan

DQuartz
Junior Member

Netherlands
103 Posts

Posted - 31 Oct 2017 :  21:55:23  Show Profile
Goedenavond,

Ben hier lang niet geweest, wilde eigenlijk mijn account opzeggen.
Ik kwam je post tegen, als je makkelijk wilt testen of je versterker het nog doet kan je een jack naar tulp kabel aansluiten op de ingangen van je versterker. Deze prik je dan in je telefoon en speel je ZACHT muziek af. Draai hierbij ook even de Gain van je versterker terug.

Groetjes,
Go to Top of Page
   Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
Het Forum van ShowYourSound.nl © 2018 ShowYourSound.nl, GK ICT Diensten en Boyd's Car Audio & Electronics Go To Top Of Page
This page was generated in 0.02 seconds. Powered By: Snitz Forums 2000 Version 3.4.05

Advertentie

Beste Car Audio Shop

Advertentie:
Car Audio Shop

Stop Spam Harvesters, Join Project Honey Pot